Temat: Różdżka, laska, sztylet...

Bądźcie pozdrowieni...

Ostatnio zinspirował mnie pomysł na stworzenie sobie jakiegoś przedmiotu-symbolu osoby parającej się magią. Może wyda się to dziecinne, ale w literaturze i w filmie magowie mają "takie sprzęty", lecz w literaturze dotyczącej magii nie spotakałe o tym informacji...
Czy móglibyście powiedzieć mi czy porawnym jest zrobienie a co za tym idzie posługiwanie się np. kosturem, laską, różdżką, druidzkim mieczem, sztyletem...???

Trzymajcie się Światła...
Jakub Rafał Gabriel...

2

Odp: Różdżka, laska, sztylet...

Szczerze mówiąc nie znam się na tym, ale moge powiedzieć co mi się wydaje. Otóż stworzenie takie przedmiotu może Ci pomóc, ale w takim sensie, że będzie on zwiększał twoją pewność siebie i minimalizował wątpliwości. Może także na swój sposób kumulować energie, ale ma to jeden mankament, jeśli naprawde tak działa to więcej będzie odbierać w czasie nie używania, niż dawać kiedy się go będzie mieć

3

Jakby to powiedziec malo czytasz albo nie z tego rodzaju magii co trzeba.

Grignar, kto Ci takich glupot naopowiadal???? Jesli isc twoim tokiem rozumowania, konsekwentnie, to nie mialby racji bytu zaden amulet ani talizman, nie mowiac juz artefaktach. Stworzenie/uzywanie z zestrojeniem rekwizytow typu karty tarota/zestaw kamieni runicznych etc, oznaczaloby solidne oslabienie samego siebie...  (pomysl 78 kart zabierajacych ci energie, przez okolo 99% czasu jesli z nich nie korzystasz - toz to samobojstwo)

Jakubie, moge Ci polecic (mam nadzieje iz Hagal sie nie obrazi):
http://www.wicca.pl - Tam masz dzial "narzedzia czarownicy".

Podobna strona, rowniez z interesujacym Cie dzialem narzedzia czarownicy to:
http://www.czarostwobelladonny.fc.pl/strogl.htm

Podaje dwie, bo prezentuja dwa (moim zdaniem) przeciwstawne podejscia do Wicca no i zawieraja rozny material jak chodzi o narzedzia (i nie tylko).